Contact
Vraag over de OV-chipkaart
Heeft u vragen over uw OV-chipkaart en staat het antwoord niet bij het onderdeel vragen en antwoorden of ergens anders op deze site? U kunt uw vraag snel en gemakkelijk stellen via het contactformulier. Let op: u kunt het formulier niet gebruiken om uw kaart verloren of gestolen te melden.
U kunt ook contact opnemen met Klantenservice OV-chipkaart op 0900-0980 (€ 0,50 per gesprek). Bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur.
Vraag of klacht over product, reizen of gebruik
Met een vraag of klacht over een reisproduct (bijv. abonnement of dagkaart) of het gebruik van de OV-chipkaart in trein, bus, tram of metro neemt u contact op met uw vervoerder. Zij zullen uw vraag of klacht beantwoorden.
Suggestie of klacht over de OV-chipkaart?
Laat het ons weten via het contactformulier.
Klantenservice OV-chipkaart wil graag dat u tevreden bent over de dienstverlening en doet er alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Indien nodig, worden de dienstverlening en (interne) processen aangepast. Zie ook de klachtenprocedure klantenservice OV-chipkaart.
U kunt ook contact met ons opnemen via Twitter. Stuur uw tweet naar @OVchipkaart. Het webcareteam is bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur.
Telefoon-nummer OV-chipkaart
0900-0980
NS Consumenten
030 751 51 55
NS Zakelijk
030 300 11 11
Bezoekadres
https://www.ov-chipkaart.nl/klantenservice/servicepuntenzoeker.htm
Openingstijden
Telefoon Dag en nacht bereikbaar
Twitter Dag en nacht bereikbaar
Chat Maandag t/m vrijdag9.00 tot 21.00 Zaterdag9.00 tot 17.00
Post Zakelijk
Antwoord binnen 10 werkdagen
NS Zakelijk
Postbus 2572
3500 GN Utrecht
Post Consumenten
Antwoord binnen 10 werkdagen
NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht
Voor meer informatie over de NS:
http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Voor meer informatie over de ov zelf, ga dan naar:
Maak jouw eigen website met JouwWeb