Klanttevredenheid
Klanttevredenheid november: 7,41
Dagelijks vragen wij een 1 op de 10 bellers naar hun ervaring met onze Klantenservice. Anoniem geeft de beller onze klantenservice een waardering voor de oplossing, de klantvriendelijkheid en de deskundigheid van het contact. Dit is op een schaal van 1 tot 9.
De uitkomsten van deze metingen gebruiken wij om de service of onze processen verder te verbeteren.
Bereikbaarheid
Onze medewerkers namen de afgelopen maand (november 2015) gemiddeld binnen 17 seconden de telefoon aan.
Vragen over de OV-Chipkaart
Heeft u vragen over uw OV-chipkaart en staat het antwoord niet bij het onderdeel vragen en antwoorden of ergens anders op deze site? U kunt uw vraag snel en gemakkelijk stellen via het contactformulier. Let op: u kunt het formulier niet gebruiken om uw kaart verloren of gestolen te melden.
U kunt ook contact opnemen met Klantenservice OV-chipkaart op 0900-0980 (€ 0,50 per gesprek). Bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur.
Contactgegevens vervoerders
Vervoerders beantwoorden vragen en klachten over:
- Reisproducten en voorwaarden
- Reizen met de OV-chipkaart en tarieven in hun regio
- Aanvragen OV-chipkaart in hun regio
VervoerderTelefoonnummer klantenservice Website Aquabus 0800-023 2545 (gratis)www.waterbus.nl Arriva 0900-202 2022 (lokaal tarief)www.arriva.nl
Maak jouw eigen website met JouwWeb